قوانین مرجوعی

آرامش خاطر و رضایت‌ شما مشتریان گرامی، از الویتهای ماست و در تلاشیم تا هر سفارش در شرایط کاملا مطلوب و مورد انتظار به دست شما برسه، با این وجود ممکنه مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو بشن، که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده.


همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، و تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.


اما اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف ما همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.


با توجه به ماده 37 قوانین تجارت الکترونیک، برای هر معامله از راه دور یا اینترنتی باید هفت روز حق انصراف فراهم شود به صورتی که تنها هزینه تحمیلی به مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. لازم به ذکر است این در حالتی است که کالا در حالت اولیه خود «پلمپ» و از آن استفاده نشده باشد.


در چه صورت و با چه شرایطی میتونم کالا خریداری شده رو مرجوع کنم؟


1) در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد ظاهری یا اشکال فنی داشته باشد.


مشتری می بایست اشکال فنی را تا حداکثر 2 روز پس از دریافت محصول، از طریق تلفن به همکاران ما اطلاع دهد.

خواهشمند است هنگام تحویل، کالا را بررسی نمایید و در صورت مشاهده آسیب‏‏ یا ایراد ظاهری حداکثر طی 12 ساعت مراتب را از طریق تلفن به همکاران ما اطلاع دهید تا نسبت به تعویض یا جایگرینی کالا دیگر، اقدامات لازم صورت پذیرد.

این سرویس اشکال‏‏‌ های فنی و ایـراد ظاهری (شکستگی، ضربه خوردن، پارگی، خط و خش و مانند آن روی کالا) که در اثر استفاده نادرست و یا تغییراتی که مشتری جهت تعمیر بر روی کالا به وجود می آورد، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول کلیه لوازم فروشگاه، نگهداری و استفاده‌ متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا یا وب سایت) را نیز شامل می‌ شود.

بدیهی است در صورت محرز گشتن مشکل کالا توسط کارشناس مربوطه، کالا تعویض خواهد شد و در صورت عدم موجودی، کالا را با هماهنگی شما با مدل مشابه جایگزین کرده و مجدداً ارسال خواهیم کرد یا هزینه کالا را مطابق فاکتور فروش (حداکثر تا 48 ساعت) به مشتری برمی گردانیم.


2) در صورتی که کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.


در صورتی که کالا ارسال شده با کالا درخواستی شما مغایرت دارد، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن اطلاع داده شود. درغیر اینصورت فروشگاه بنا را بر صحت و سلامت کالا گذاشته و امکان هرگونه تغییر و عودت وجود نخواهد داشت.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد ( مثل رنگ، تعداد، گارانتی یا مشخصات درج شده روی بدنه)، از باز کردن بسته بندی اصلی کالا خودداری نمایید و موضوع را به همکاران ما اطلاع دهید، سپس با هماهنگی صورت گرفته کالا را به صورت مناسب بسته بندی نموده و به فروشگاه ارسال کنید.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

در صورت تایید مغایرت، کارشناس فروش پس از رسیدن کالای مرجوعی، سریعاً کالای جدید را برای شما ارسال می نماید و تمامی هزینه های پستی در این مورد بر عهده فروشگاه اینترنتی موبایل موسوی خواهد بود.


3) اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.


آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 12 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن به همکاران ما اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات توسط فروشگاه، تحویل به هر یکی از شرکت ‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و در صورتی که کالا شما در مراحل حمل دچار آسیب شده باشد فروشگاه موبایل موسوی جهت رفاه حال مشتریان موضوع را همراه با خریدار پیگیری کرده تا از طریق شرکت های حمل و نقل خسارت وارد شده را دریافت نمایند.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد (ضربه خوردن، پارگی ، ساییدگی، له شدگی و...)، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ما بازگردانده شود.


4) در صورتی که مشتری از خرید خود منصرف شود.


اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر از طریق تماس تلفنی و یا پیام رسان ها به همکاران ما اطلاع داده شود. در این صورت پس از انصراف از خرید اگر هزینه ای بصورت اینترنتی یا با روش مختلف پرداخت شده باشد حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به حساب خریدار واریز خواهد شد.

پس از دریافت کالا، در صورت انصراف از خرید و عدم رضایت از کالا، موضوع را با ذکر دلیل تا قبل از روز هفتم بصورت تلفنی یا به صورت مکتوب از طریق پیام رسان ها با ذکر شماره حساب، شماره کارت بانکی و نام صاحب حساب خریدار اطلاع دهید. بدیهی است فروشگاه موبایل موسوی با حفظ احترام به نظر مصرف کننده و پایبندی به اصل مشتری مداری، کالا را به صورت سلامت کامل از شما تحویل می گیرد و پس از تایید کارشناسان فروش، تنها در صورتی که کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد وجه پرداختی را حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به حسابتان واریز می نماید.


مراحل عودت کالا:


لطفاً قبل از هر اقدامی ابتدا با همکاران ما تماس بگیرید:

09392167165 سجاد غلامی پور


از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید.


کالا را چطور ارسال کنم؟


- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه و... همراه محصول در بسته بندی قرار گیرد.


- در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.


- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)


-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به در یکی از پیام رسان های تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا و بله، به شماره 09392167165 ارسال کنید.


- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ما امکان تست آن را داشته باشند.


در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را در پیام های مذکور در بند قبلی، برای ما ارسال کنید.


- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.


- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:

استان گیلان، املش، جنب شهرداری، ابتدای خیابان نامجو، جنب ورودی پاساژ میلانو

کدپستی: 4495158529


هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟


سفارشاتی که ارسال آن ها از طریق تیپاکس مرجوع میشوند را بصورت پس کرایه ارسال نمایید.


درصورت ارسال پستی، رسید پستی را به پیام رسان های مذکور ارسال نمایید و هزینه ی بازگشت را مجددا دریافت نمایید.


در صورتی که هزینه ی بازگشت به سفارش شما تعلق گرفته باشد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.


- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان ما برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ماست.


- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را حتما ارسال فرمایید.


چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟


از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را به همکاران ما اطلاع دهید:


تماس با :

09392167165 سجاد غلامی پور

و یا از طریق یکی از پیام رسان های تلگرام و واتساپ به شماره 09392167165 درخواست خود را اطلاع دهید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما